З метою активізації творчої професійної діяльності педагогічних працівників в рамках міжатестаційного періоду 6 та 7 грудня 2021 року були проведені відкриті уроки.
Вчитель біології Четвертак Т.Л. провела урок з учнями 6 класу з теми «Пагін. Будова пагона. Його розвиток із бруньки», основною метою якого було сформувати уявлення про пагін як важливий надземний орган рослини, про його розвиток та особливості будови; ознайомити зі складовими частинами пагону; розкрити поняття «бруньки зачатковий пагін».
Відповідно до вимог НУШ вчитель початкових класів Годованець Н.І. провела урок в 4 класі «Комп’ютер «за» та «проти». Як технології змінюють наше життя». Метою якого, було сформувати уявлення в учнів про вплив комп’ютера на здоров’я людини, навчити безпечно користуватися комп’ютером, розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування, естетичний смак; виховати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
04.11.2021р. відбулося засідання МО вчителів початкових класів. Тема засідання "Креативність, як механізм до творчої самореалізації і самоактуалізації молодшого школяра для досягнення результатів в мовно-літературній освітній галузі". Всі учасники МО залучилися до методичних ідей з особистого досвіду роботи. За круглим столом були розглянуті необхідні чинники навчального процесу, що сприятимуть різнобічному розвитку, вихованню та соціалізації особистості.
На засіданні ШМО класних керівників, розглядали питання: " Шляхи поліпшення виховної роботи з учнями". Палітра досвіду роботи класних керівників "Специфіка проведення нестандартних виховних заходів у класі."
Майстер-клас "Педагогічна майстерність та педагогічна творчість"
18.03.2021 відбулося засідання ШМО вчителів початкових класів з теми "Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ".
В основі педагогіки партнерства - спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учитель має бути другом, а родина -залучена до побудови освітньої траєкторії дитини.
28 СІЧНЯ ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Наше сьогодення потребує творчих, обдарованих, інтелектуально розвинених громадян. Згідно нового Державного стандарту базової повної середньої освіти кінцева мета загальної середньої освіти – виховання громадянина України, підготовленого до життя в сучасному суспільстві, здатного навчатися, оперувати й управляти інформацією, приймати виважені рішення. Створюючи умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів було проведено засідання МО з теми «Інтелектуально –творчий розвиток здобувачів освіти засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно – орієнтованого навчання». Досвідом роботи з вище зазначеної теми поділились всі учасники методичного об’єдання. Було відмічено, що застосування інноваційних методів навчання на різних етапах уроку сприяє кращому засвоєнню матеріалу, викликають зацікавленість учнів.
На засідання була запрошена бібліотекар закладу Євтушенко І.В. Використовуючи інноваційні технології, для розвитку життєвих компетентностей здобувачів освіти, Ірина Вікторівна представила еко – подорож до країни "Довкілля". Виконуючи інтерактивні вправи, учасники об’єдання з цікавістю поринули у віртуальний світ пізнання екологічних проблем людства.
Шкільне методичне об’єдання учителів природничо- математичного циклу пройшло на високому рівні.
04.01.2021 відбулося засідання педагогічної ради
«Інноваційні технології в роботі класного керівника щодо всебічного гармонійного розвитку особистості.»
27.10. 2020 року відбулося засідання МО учителів природничо-математичного циклу
Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не відрізняється від якості освіти здорових людей.
Мета інклюзивної освіти – зробити так, аби кожна дитина відчула себе бажаною і потрібною в школі. З вересня 2020 року в школі відкрились два класи з інклюзивним навчанням (5,7 класи). Тому, тема засідання МО вчителів природничо-математичного циклу була - «Інклюзивна освіта : крок за кроком», для нас нова та актуальна.
Керівник медичного об’єднання Віслогузова В.О. ознайомила учасників засідання з основними принципами інклюзивної освіти. Вчитель географії Філімонова К.І. та вчитель математики Звонарьова Я.А., поділилися досвідом роботи з учнями ООП на уроках природничо-математичного циклу. Учасники ШМО приєдналися до обговорення теми засідання і висловили власну думку. Отже, УСІ ДІТИ Є ЦІННИМИ Й АКТИВНИМИ ЧЛЕНАМИ СУСПІЛЬСТВА, які мають рівний доступ до освіти
26.10.2020 року відбулося засідання методичного об'єднання учителів суспільно- гуманітарного циклу.Тема була актуальною: "Інклюзивна освіта: крок за кроком". Цікава презентація, тематичний мультфільм створили атмосферу розуміння проблеми адаптації дітей з особливими освітніми потребами у сучасному суспільстві.
Керівник МО Фесенко О.М. ознайомила присутніх із основними принципами інклюзивної освіти. Головянко В.В. розповіла про функціонування інклюзивного навчання у європейських країнах. Мартиненко Г.О. поділилась досвідом роботи з учнями, які мають індивідуальні потреби на уроках української мови. Волошена Н.В. і Залевська Н.О. організували практичну частину засідання. Вчитель - асистент Кучеренко Т.В. продемонструвала приклади викладання, які узгоджуються з принципами інклюзії.
22.10.2020 відбулося засідання методичного об'єднання класних керівників
22.10.20 відбулося засідання МО вчителів початкових класів на тему "Формування компетентності учнів у сучасному середовищі в умовах НУШ . Партнерство між всіма учасниками освітнього процесу".
Тренінг "Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції НУШ"
Центральною фігурою в модернізації освітнього процесу повинен стати творчий вчитель,який здіснить заміну шаблонних освітніх моделей новими,дієвими,нестандартними,адаптованими до сьогодення. Педагогічному працівнику не обійтись без тренінгових занять,які можуть стати прогамою розвитку ефективних навичок ключових компетенцій.Учитель-вічний учень.Під таким гаслом пройшло 24 вересня у Новомиколаївській ЗШ |-|||ступенів засідання "Майстер-класу" на тему "Формування ключових компетентностей учнів на засадах міжпредметних зв'язків",який провела керівник групи Коноплянко Клавдія Василівна. Заняття перетворилось на педагогічні майданчики,на яких освоювались уміння І навички по використанню інноваційних технологій.А підсумком стало усвідомлення кожним педагогом-міжпредметні зв'язки допомагають сформулювати ключові компетентності школяра.
" "Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції НУШ"
Трибуна "Майстер - класу"
"Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції НУШ"
Успішно реалізовувати завдання щодо якісної підготовки кваліфікованих робітників, які досконало володіють професійними знаннями та практичними навичками, уміло застосовувати сучасні виробничі технології, матеріали та інструменти, здатний педагог, який має високий рівень професійної компетентності, розвинені творчі здібності, здатність до безперервної освіти.
Звіт керівника Коноплянко К.В.
25 лютого відбулося засідання педагогічної ради з теми «Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання». Засідання пройшло у формі вернісажу педагогічних ідей. Заступник директора з НВР Четвертак Т.Л. познайомила з теоретичними положеннями з цього питання та запропонувала педагогам створити модель успішного учня. Вчитель вищої категорії, старший учитель з англійської мови Головянко В.В. провела Майстер - клас з проблеми: «Інтеграції онлайн сервісів в вивченні англійської мови та інших предметів».
22 січня 2020 року відбулося засідання «Майстер –класу».
Педагогічному працівнику не
обійтись без тренінгових занять , які можуть стати програмою розвитку ефективних навичок ключових компетенцій.
Змінюється платформа освітнього простору, у зв’язку з цим
варто говорити про нову роль вчителя- не як наставника та джерело знань, а як коуча, фасилітатора, тьютера, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини. Нові професійні ролі і завдання
сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи стали темою засідань членів «Майстер –класу».
17 січня 2020 року відбулося засідання МО вчителів початкової ланки з теми "Інклюзивна освіта в початковій школі".
03.01.2020 відбулося засідання МО вчителів природничо- математичного циклу, на якому було розглянуто використання інноваційних технологій на уроках природничо- математичного циклу.
03.03. 2020 року відбулося чергове засідання методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу.
У процесі роботи були висвітлені питання підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників відповідно до наказу МОН від 04.11.19р. та положення про сертифікацію педагогічних працівників згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.19 р.(доповідач О.М.Фесенко). Досвідом участі у тренінгах поділилася А.О.Мартиненко. Цікавою була інформація про систему навчання у європейських школах. Свою думку щодо цього питання висловили В.В. Головянко, Н.О.Залевська та Н.В.Волошена. І на завершення прослухали ліричні авторські поезії О.М.Фесенко.
03.01.20 р. відбулася педагогічна рада, яка проводилась у формі тренінгу.
З питань виховної роботи: Радченко М.Ю. «Роль особистості
класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу». Євтушенко І.В. «Самооцінка – важливий чинник формування особистості». Копалова В.М. практичні вправи Самооцінка –
важливий чинник формування особистості». Залєвська Н.О. «Я та мій клас» (з досвіду роботи).
Інтегрований урок у 8 класі (всесвітня історія, зарубіжна література).
"Європейське Відродження".
6 КЛ
" Природа і населення Стародавньої Греції"
Підготувала вчитель історії Залєвська Н.О.
1 кл
" Види ліній . Малювання дерева"
Підготувала вчитель молодших класів Коноплянко І.О.
22 Березня 2019 року відзначався Всесвітній день води, проведення якого започатковано Генеральною Асамблеєю ООН у 1992 році, з метою привернення уваги до проблем пов'язаних з водними ресурсами на Землі.
І в цей день учні з вчителем біології Четвертак Т.Л. провели день води
"Вода це - життя"
Наукова методична конференція з теми
Результати роботи школи над методичною проблемою: «Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи через інноваційні технології ».
Мета проведення конференції:
Узагальнення роботи педагогічного колективу по реалізації методичної проблеми школи за 4 роки, визначення напрямків роботи по новій проблемній темі.
План роботи конференції:
1. Результати роботи педагогічного колективу над методичною проблемою «Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи через інноваційні технології» з 2014 по 2018 роки. Четвертак Т.Л., заступник директора з навчально-виховної роботи.
2. Підсумки роботи керівників методичних підструктур:
1) майстер-клас (кер.Коноплянко К.В.);
2)природничо-математичного циклу (кер.Віслогузова В.О.);
3)суспільно-гуманітарного циклу (кер. Фесенко О.М.)
4)початкових класів (кер. Коноплянко Л.М.);
5) класних керівників (кер.Радченко М.Ю.).
3. Визначення майбутніх перспектив роботи педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою школи.
Рішення конференції.
Звіт керівника МО Фесенко О.М.
Звіт керівника МО Віслогузової В.О.
Звіт керіника МО Радченко М.Ю.
Звіт керівника МО Коноплянко Л.М.
Звіт керівника Коноплянко К.В.
МО вчителів початкових класів провели засідання з теми "Шість цеглинок в освітньому просторі школи".
"Шість цеглинок " - це практичний інструмент та дієвий засіб,який дає змогу реалізувати ігрові та діяльнісні методи навчання у початковій школі.
Вчителі розглянули методику компетентнісного навчання та провели практичне заняття, де діти вчаться працювати в команді,вирішувати проблемні питання ,критично мислити,а також логічно обгрунтовувати свою точку зору.
Девіз
НУШ – це творче середовище, спрямоване на розвиток дитини і мотивація її навчання.
Тема засідання
Організація освітнього простору НУШ на уроках природничого-математичного розвитку.
План
1.Організація освітнього простору НУШ на уроках біології та екології у 10 класі. ( Виступ керівника МО Віслогузова В.О.)
2.Прийоми і методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики через призму НУШ.
( виступ вчителя математики Звонорьової Я.А.)
3. Аналіз результативності участі учнів та вчителів природно-математичного циклу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.
( виступ заступника директора з НВР Четвертак Т.Л.)
Учителі працювали над темою мовної ситуації в Україні. О.М. Фесенко підготувала доповідь із презентацією про функціонування української мови у світі. Цікавим було повідомлення про сертифікацію учителів, із яким виступила учитель англійської мови В.В. Головянко.
12 грудня відбулася педагогічна рада за темою
“Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти”
Порядок денний
1.Виховна робота з сучасними дітьми
(Радченко М.Ю.)
2.Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти
(Копалова В.М.)
3. Технологія шести капелюхів мислення (Годованець Н.І.)
4.Бібіліотечна Інтернет платформа, як одна із форм організації інформаційного середовища в сучасних умовах (Євтушенко І.В.)
5.Проект рішення
Презентація Презентація
"Виховна робота з сучасними дітьми" "ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
В УМОВАХ НОВИХ СТАНДАРТІВ ОСВІТИ"
БІБЛІОТЕЧНА ІНТЕРНЕТ - ПЛАТФОРМА -
ОРГАНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В НУШ.
Чергове засідання групи «Майстер- клас»
Нова українська школа поставила перед педагогами нові завдання. Урок у сучасному вимірі має інші цілі, пріорітети, вимагає нових технологій, методів та форм.
Члени групи вивчали та обговорювали новий підхід до філософії навчання, який порушує усталені стереотипи. В процесі роботи була сформована теоретична модель ситуації успіху. Змінюється зміст освіти, а навчання залишається і тільки успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для перероблення труднощів, бажання вчитися. Результатом роботи став випуск методичного буклету «Ключі до успіху».
Теоретична модель досвіду керівника групи «Майстер- клас»
Засідання відбулося 31.10.2018 р.
" Педагогічний трикутник .Учитель -- Учень -- Батьки"
1. Психологічні основи взаємодії класного керівника з учнями
2. Визначення соціальних статусів сімей.
презентація
13.02.2018 засідання педагогічної ради
Порядок денний:
1. Особистість учня та особистість учителя як діалогічна цілісність в особистісно - орієнтованому просторі (виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Четвертак Т.Л.)
2. Секрет встановлення добрих стосунків між учителями та учнями (доповідь практичного психолога Копалової В.М.)
3. Про вибір проектів підручників для 5 класу на 2018-2019 н.р. (інформація заступника директора з навчально-виховної роботи Т.Л. Четвертак)
4. Про затвердження Положення про академічну доброчесність Новомиколаївської ЗОШ І-ІІІ ст.
Мелітопольської районної ради
Положення про академічну доброчесність
Новомиколаївської ЗОШ І-ІІІ ст.
Мелітопольської районної ради
Педагогічна рада №1
3 січня 2018р
Порядок денний
1.Розвиток освіти в контексті реалізації завдань Нової української школи
Директор школи В.О. Середняк
2.Формування ключових компетентностей на шляху реформування
Вчитель поч. класів Н.І. Годованець
3. Академічна доброчесність-ключ до якісної освіти
ЗДНВР Т.Л. Четвертак
15 грудня 2017 року та 3 січня 2018 року
Відбулися засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу під назвами: «Концепція нової школи» та «Критичне мислення на уроках суспільно-гуманітарного циклу».
Учителі ознайомилися із концептуальними засадами реформування середньої освіти, прослухали доповідь Міністра освіти Лілії Гриневич. Не менш цікавим було повідомлення про онлайн-курси «Критичне мислення». Педагоги отримали інформацію з даної теми.
На засіданнях панувала тепла атмосфера доброзичливого спілкування, обміну думками.
Урок хімії
В рамках методичної роботи навчального закладу
свою роботу продовжила група «Майстер – клас».
6 грудня відбулось чергове засідання, на якому розглядались концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа». До уваги слухачів була підготовлена керівником групи Коноплянко Клавдією Василівною презентація, яка ознайомила із питанням обгрунтування змін в освітньому просторі , з метою та формулою нової школи. В ході роботи кожен учасник намітив свою стратегію у вивченні цього питання.
30 листопада відбулося засідання вчителів МО " Природничо-математичного циклу"
За темою Нова українська школа : 9 змін, які пропонує Міносвіти"
Педагогічна рада "Інноваційні підходи до проведення сучасного уроку.
2017р.
Завантажити:
31 січня 2017 року Коноплянко Клавдія Василівна провела "Майстер- клас"
"Комфортність навчання і виховання як запорука якості освіти"
В ході роботи використовувались методи і прийоми
сучасних освітніх технологій. Вчителі отримали психолого-педагогічні знання про створення комфортних умов навчання та з'ясували їх вплив на якість освіти.
Урок - це дзеркало загальної і педагогічної
культури вчителя , мірило його інтелектуального багатства,
показник світогляду, ерудиції.
В.О. Сухомлинський
05 січня 2017 року Новомиколаївскій ЗШ І-ІІІ ст. відбулося засідання шкільного методичного об'днання учителів природничого-математичного циклу, за планом :
1. Про підсумки районних олімпіад та конкурсів за 2016 рік ( Середняк В.О.)
2. Сучасний урок - засіб підвищення якості освітнього процесу ( із досвіду роботи вчителя матиматики Звонорьової Я.А.)
3. Практикум " Конструктор сучасного уроку" підготувала вчитель біології вищої категорії Четвертак Т.Л.
26 жовтня 2016 року в Новомиколаївській загальноосвітній школі відбулося засідання шкільного МО учителів початкових класів. Керівник МО Коноплянко Л.М. з учителями Коноплянко К.В., Коноплянко І.О., Годованець Н.І. та Радченко М.Ю. розглянули «Ключеві тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи».
Вчитель першої категорії Коноплянко Л.М. оголосила план роботи та розробила пам’ятки «Формули вербального оцінювання учнів відповідно до рівня навчальних досягнень» та поділилася досвідом з колегами.
Коноплянко К.В., Коноплянко І.О., Годованець Н.І. та Радченко М.Ю. обговорили зміни ,які відбулися по класам в оновлених програмах початкової школи.
27 жовтня відбулось засідання групи «Майстер – клас», на якому був зроблений аналіз роботи за 2015-2016 н. р.та керівником групи Коноплянко К.В. був запропонований план роботи на новий 2016-2017 навчальний рік . В процесі обговорень та доповнень членами групи був затверджений план роботи. Педагогічні читання «Впровадження освітніх технологій навчання –шлях до вдосконалення сучасного уроку» провела керівник групи.
В практичній частині керівники природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклів намітили стратегію роботи по допомозі вчителям – предметникам у координації форм і методів роботи та самоосвіти, спрямованої на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів.
25 жовтня 2016 року в Новомиколаївській загальноосвітній школі відбулося засідання шкільного МО учителів суспільно-гуманітарного циклу. Тема була актуальною: «Використання новітніх технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу шляхом впровадження передового досвіду учителів області та району».
Керівник МО Фесенко О.М. оголосила план роботи, після чого кожен розповів, чий досвід роботи він використовує на своїх уроках. Також учителі одностайно наголосили, що важливим аспектом у викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу є патріотичне виховання. Своїм досвідом поділилися Головянко В.В., Мартиненко Г.О., Залевська Н.О., Вороніна І.О.
Педагогічна рада «Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя через інноваційні технології»
Завантажити:
У рамках методичного марафону педагогічної ради " Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя через інноваційні технології" було проведено позаурочний захід для учнів 9 класу – хімічний турнір «Знавці періодичного закону і періодичної системи хімічних елементів Д.І. Менделєєва». На якому з використанням інноваційних технологій були поглиблені знання з хімії.